کانال تلگرام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی تحصیلیکو
نوشته شده توسط : sevda

تو این مقاله ، به معرفی کانال تلگرام تیزهوشان و نمونه دولتی مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو پرداختیم تا کاربران سایت این مرکز تو کوتاه ترین زمان ممکن در جریان همه ی اخبار و اطلاعیه های مربوط به مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی قرار بگیرن .


تلگرام محبوب ترین و پر کاربرد ترین شبکه اجتماعی بین کاربران ایرانیه ! به همین خاطر تصمیم گرفتیم تو مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو کانال جدایی به نام کانال تیزهوشان و نمونه دولتی تحصیلیکو رو واسه اعلام و اطلاع رسانی اخبار و اطلاعیه های مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان اختصاص بدیم تا مشترکای این مرکز تو کوتاه ترین زمان ممکن در جریان همه ی اخبار و اطلاعیه های مرتبط با این مدارس قرار بگیرن .



 

مخاطبا می تونن همه ی اخبار و اطلاعیه های مورد نیازشون مثل ثبت نام آزمون ، زمان آزمون ، اعلام نتایج و بقیه اخبار مرتبط با مدارس تیزهوشان و مدارس نمونه دولتی رو از طریق کانال تلگرامی تیزهوشان و نمونه دولتی تحصیلیکو دنبال کنن و با خیال راحت اطلاع رسانی تمام مراحل از ثبت نام تا اعلام نتایج نهایی رو به ما بسپارن .

 

 

 

 
سوالات متداول

1- برای عضویت در کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو باید هزینه پرداخت کرد ؟
خیر ، عضویت در کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو کاملا رایگان هستش .

2-  تو این کانال اطلاع رسانی ثبت نام همه مدارس انجام میشه ؟
بله. تو این کانال علاوه بر اطلاع رسانی ثبت نام ، در مورد زمان ثبت نام ، اعلام نتایج ، تمدید و ... و مشاوره ثبت نام هم اطلاع رسانی میشه .

3- تو این کانال اطلاع رسانی چه مدارسی انجام میشه ؟
تو این کانال علاوه بر اطلاع رسانی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی اطلاع رسانی مدارس دیگه ای مثل انرژی اتمی ، شاهد و مدارس خاص انجام میشه . 

منبع : کانال تلگرام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی تحصیلیکو





:: بازدید از این مطلب : 535
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: